استفسار من محترفين ال vBulletin

elmohandespma

[ أعضاء فى القلب ]
11 فبراير 2009
415
0
0
مصر
بسم الله الرحمن الرحيم



اطلب من حضرتك كيفيه تغيير واجهه التسطيب الاولى من تبديل العباره اللى باللغه العربيه الى حقوقى فى النسخه بعد التطوير والحمايه كما بالصوره

دا مثال


طبعا ده مثال مع تقديرى واحترامى للاستاذ المحترم ابو عمر الدريبل لا اقصد ولكن لتوصيلكم ماذا اقصد


وارجو الفائده وانا فى انتظاركم


681120108.png





مع الاعتذار الشديد للاستاذ ابو عمر الدريبل
 
بارك الله فيك وشكرا على جارى التجربه واتمنى من حضرتك متابعتى​
 
واريد معرفه مكانه فين بالضبط واتمنى لك التوفيق​
 
شرح كيفيه التعامل معاه واسهل طرق البحث للتعديل
 
راجعت الملفكلوو كلمه كلمه ما لقيت العباره واتمنى ايه نوع البرامج اللى بتعمل النسخه بكل شئ اعدادات وتعريب الخ الرجاء مساعدتى يا اخوه