نتائج البحث

  1. م

    طلب بسيط

    اسف اخى عايز من الوضع الراسى للوضع الافقى اسف لتعبك
  2. م

    طلب بسيط

    السلام عليكم اخوانى اريد طريقة تغيير اتجاه قائمة معلومات العضو داخل المواضيع من الطريقة الراسى الى الوضع الافقى تحياتى
  3. م

    مشكلة عند تركيب هاك

    شككرا اخوانى تم تعطيل الهاكات وعمل التعديلات
  4. م

    مشكلة عند تركيب هاك

    شكرا اخى عدلت الموضوع
  5. م

    مشكلة عند تركيب هاك

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخوانى عند تركيب هاك الوان المجموعات المتقدمة وعند الدخول الى خياراته من لوحة التحكم تظهر هذه الرساله غير قادر على إضافة الكوكيز, تم إرسال العنوان مسبقاً . الملف: /home/............../public_html/vb/............/ugc.php السطر: 1 وعند الدخول انا...
  6. م

    خطأ عند تركيب اى هاك

    السلام عليكمم ورحمة الله وبركاتة اخوانى بعد تركيب المنتدى وبعد اضافة اى هاك يظهر هذا الخطأ Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #1 is not an array in [path]/global.php(355) : eval()'d code on line 4 Fatal error: Class 'vB_Template' not found in...
  7. م

    هل ممكن عمل جدول اعضاء جديد فى قاعدة بيانات المنتدى

    السلام عليكم اخى لا يوجد لدى باك اب للموقع فهل يمكن عمل جدول جديد او يمكن اضافة جدول اعضاء منتدى اخر ليعمل على هذا لمنتدى ؟
  8. م

    هل ممكن عمل جدول اعضاء جديد فى قاعدة بيانات المنتدى

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة تم حذف جدول الاعضاء من قاعدة البيانات فى المنتدى فهل يمكن اضافة جدول جديد والاعضاء يسجلوا من تانى مع الاحتفاظ بموضوعات المنتدى ؟. اتمنى من الخبراء ايجاد حل لمشكلتى
  9. م

    خطأ فى قاعدة البيانات

    طيب دلوقثتى عدد الاعضاء موجود هنا ينفع يتنقل لليوزر ؟ userfield
  10. م

    خطأ فى قاعدة البيانات

    اخى انا دخلت للتحكم فى الداتا بيز ولقيت جدول الاعضاء موجود userfield 703MyISAMlatin1_swedish_ci703
  11. م

    خطأ فى قاعدة البيانات

    اخى لا يوجد حل آخر غير البك اب القديم ؟ وهل ممكن تشغيل المنتدى بعد حذف الاعضاء بالموضوعات القديمة والا لازم مننتدى جديد ؟
  12. م

    خطأ فى قاعدة البيانات

    شكرا اخى تم تنفيذ الاوامر الموجودة فى الموضوع وعند تركيب المنتدى من جديد على نفس قاعدة البيانات قالى تم الاتصال بقاعدة البيانات والخطوة الثالثة لم تتم والخطأ الخطوة 3 انشاء الجداول انشاء access table Database errorThe database has encountered a problem استفسار اخى كيف اعطل الهاكات...
  13. م

    خطأ فى قاعدة البيانات

    نقلت على سيرفر جديد وقت الاختراق والمستضيف معندوك بك اب قديم للمنتدى
  14. م

    خطأ فى قاعدة البيانات

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة تعرض المنتدى للاختراق وبعد حل المشكلة ظهر خطأ فى الداتا بيز ولا اعلم ما السبب المنتدى www.shaima-helali.com/vb لو حد عنده حل ياريت يسيبلى ايميله او يسجل ايميلى mohamed_ragab82@hotmail.com فى انتظار رد الخبراء