نتائج البحث

  1. ب

    [طلب] ممكن كيف اعمل مثبــت:

    معذره على التاخير وعدم المتابعه بسبب ظروف سفر تفضل الطريقه أرفع الصورة إلى مجلد منتداك على هذا المسار vb/images أوبإمكانك إستبدالها بأى بصورة أخرى على حسب رغبتك مع تغيير إسمها إلى أسم الصورة المرفقة ثم اذهب إلى لوحة تحكم المنتدى www.****.com/vb/admincp/index.php ثم اللغات والعبارات...
  2. ب

    [طلب] ممكن كيف اعمل مثبــت:

    معذره اخى الكريم الصور تم حذفها من مركز الرفع
  3. ب

    [طلب] تعديل ملف functions_newpost.php

    اتفضل التعديل كما طلبت
  4. ب

    [طلب] ممكن كيف اعمل مثبــت:

    كل ماعليك انك تطبق الشرح فى المشاركه الخامسه وترفع الصوره داحل مجلد images
  5. ب

    [طلب] ممكن كيف اعمل مثبــت:

    فى المشاركه 5 شرحت لحضرتك الطريقه
  6. ب

    [طلب] ممكن كيف اعمل مثبــت:

    اما عن الصوره فهى كالتالى أولا افتح لوحة تحكم المنتدى و اختار اللغات و العبارات وابحث عن الكلمة التاليه sticky_thread_prefix كما فى الصورة بعد أن تجدها تضغط على تعديل كما فى الصورة عند السهم المشار اليه بعد ذلك سوف تجد كلمة مثبت: الغيها و ضع بدلا منها الكود التالى <img...
  7. ب

    [طلب] ممكن كيف اعمل مثبــت:

    تغيير كلمة مثبت وايقونة او صورة مثبت نريد هنا اضافة " للفائده " مثلا الى كلمة " مثبت " ونريد تغيير ايقونة الموضوع المثبت الى هذه الصوره ( ) لوحة التحكم > البحث فى العبارات > ابحث عن sticky_thread_prefix منقول للامانه
  8. ب

    [طلب] تعديل ملف functions_newpost.php

    عضويه للتجربه او برنت من مصدر الخطا ياغالى
  9. ب

    [طلب] تعديل ملف functions_newpost.php

    جرب الملف اللى فى المرفقات منتظر ردك
  10. ب

    [مشكلة] مشكلة في الصندوق الماسي

    طريقه حدف الجدول كالتالي اول شئ ادخل السي بانل حق موقع www.xx.com:2082 مع تغير xx الي موقعك بعدين تدخل علي phpMyAdmin بعدين تختار القاعده بتاعه المنتدي وبعدين هتلاقي جنب علي الشمال جميع الجداول ابحث عن الجدول bdr130_massy وحدفه مثل اللي بالصوره واعمل تاكيد انتهى
  11. ب

    [مشكلة] المواضيع فى المنتدى عندى لا تظهر محتواهاا

    ادخل للسى بانل واتاكد ان هذا الملف موجود داخل مجلد الvb showthread.php واذا كان موجود فيه كود تحويل على مااظن فى هاتكس الموجود فى مجلد الفى بى
  12. ب

    [مشكلة] المواضيع فى المنتدى عندى لا تظهر محتواهاا

    هل قمت بالتعديل على الهاتكس بداخل مجلد ال vb ؟ ايه اخر شى تم عمله قبل حدوث المشكله ؟
  13. ب

    [مشكلة] عناكب غوغل يشاهد رساله خطأ عندما يشاهد قائمه الكلمات الدلاليه

    ياغالى هل المشكله بالكلمات الدلاليه فقط وهل ملف الهاتكس اللى موجود داخل مجلد المنتدى فارغ ام به شى ؟
  14. ب

    [مشكلة] لقد ركبت هاك التعلقات بالفيس بوك

    موقعك مجانى ابعد عن الاشياء التى تسبب الللود على السرفر ونصيحه شخصيه بلاش المجانى لانها بتحصل كتير الموقع يوقف لمده 24 ساعه ويرجع تانى لحد مافى فى مره لايعمل
  15. ب

    [مشكلة] مشكله فى تسطيب vb4.2.0

    Access denied for user 'haytham'@'localhost' (using password: YES) الخطا بيقول انه خطا كونفيج ياغالى
  16. ب

    [مشكلة] مشكله فى تسطيب vb4.2.0

    راجع باسورد قاعده البيانات واسم مستخدم القاعده
  17. ب

    [مشكلة] مشكله فى تسطيب vb4.2.0

    الخطا فى بيانات ملف الكونفيج
  18. ب

    [مشكلة] مشكله فى تسطيب vb4.2.0

    الخطا فى بيانت ملف الكونفيج